Γνώρισε την Όλγα Κοτλιδά: Η fashion stylist με την φουτουριστική ματιά

Η Όλγα Κοτλιδά είναι στυλίστρια που ζει ανάμεσα στην Αθήνα, το Λονδίνο, τα αεροπλάνα και το μέλλον. Η Artistic director με την φουτουριστική ματιά, εμπνέεται από την techno, την underground και την Cybertech κουλτούρα. Στους συνεργάτες και πελάτες της περιλαμβάνονται το περιοδικό Kultblat Magazine καθώς και δημιουργοί όπως ο Δημήτρης Στρέπκος, ο Saske, ο Στράτος Καλαφάτης και ο Βασίλης Ράλλης.

Πως είσαι αυτή την περίοδο και που βρίσκεσαι;

Είμαι πολύ καλά. Βρίσκομαι στην Αθήνα εδώ και εννέα μήνες, αφότου μετακόμισα από τη  Θεσσαλονίκη. Η Θεσσαλονίκη είναι η γενέτειρά μου και εκεί ξεκίνησα τα πρώτα μου βήματα στο styling. Αυτή την περίοδο τρέχω διάφορα projects!  

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olga Kotlida (@olga.kotlida)

Τι σχέδια έχεις για αυτoύς τους μήνες;

Ένα από τα project που τρέχω είναι ένα βιντεοκλίπ που ετοιμάζω τώρα με τον Θεόδωρο Pressure, ο οποίος είναι ένας άνθρωπος του οποίο το έργο το γνωρίζω από πολύ παλιά και είμαι θαυμάστρια όλου αυτού. Μου έκανε ένα call  για μια συνεργασία αναφορικά με ένα  βιντεοκλίπ με τέσσερις Γάλλους καλλιτέχνες, ανάμεσά τους ο Nekfeu, και είμαι πολύ ενθουσιασμένη για την συγκεκριμένη συνεργασία. Ακόμα, τρέχει μια φωτογράφιση που αφορά μια συνεργασία με την φωτογράφο Masha Romanova και τον Πάνο Αρχοντή, ο οποίος είναι 3D Designer. Αυτή  αποτελεί ένα από τα προσωπικά μου σχέδια και θα είναι ένα editorial που το στήνουμε μαζί. Θα φτιάξουμε στην ουσία ένα editorial  photoshoot που θα περιλαμβάνει CGI στοιχεία. Είναι μια συνεργασία που ήθελα εδώ και πολύ καιρό να την οργανώσω, αλλά τώρα βρήκα τον χρόνο!

Και τέλος, έχουμε σχεδιάσει με το Velocity Collective, ένα merch drop με techno style ρούχα, μια ενέργεια  για την  οποία  είμαι πολύ περήφανη. Το Velocity ουσιαστικά είναι μια κολεκτίβα techno μουσικής, στην οποία είμαι μέλος και έχουμε δημιουργήσει διάφορα projects με τα παιδιά και ένα από αυτά περιλαμβάνει και το merch.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olga Kotlida (@olga.kotlida)

Πως ερωτεύτηκες την μόδα; Τι σημαίνει για εσένα;

Ξεκίνησα με την αρχιτεκτονική, αφότου πέρασα στην Θεσσαλονίκη στο ΑΠΘ και ξεκίνησα βάζοντας πολλή προσωπική ενέργεια και χρόνο. Εκεί βέβαια, μετά από κάποια στιγμή, κατάλαβα ότι δεν θα ασχοληθώ αυτό κάθε αυτό με την αρχιτεκτονική και δεν θα συνεχίσω με αυτή. Και ευρύτερα έκανα μια στροφή/ ένα switch στο fashion styling, στο fashion και γενικότερα στον κόσμο της μόδας. Ξεκίνησα κάνοντας content στο Instagram και σιγά σιγά ξεκίνησα να κάνω κάποια projects πιο οργανωμένα, μετά ξεκίνησαν κάποιες συνεργασίες με διάφορα brands και φίλους και μετά από αυτό ξεκίνησα να ασχολούμαι και επαγγελματικά με το styling. Αλλά για να απαντήσω στην ερώτηση σου, αυτή η αγάπη για την μόδα  δεν ξέρω, αλλά απλώς υπήρχε. Όταν ήμουν στο γυμνάσιο και στο λύκειο, αγόραζα περιοδικά και τα ξεφύλλιζα..Στην κυριολεξία τα «έτρωγα»… και νομίζω ότι τότε είχα πρώτο καταλάβει ή μάλλον είχα αρχίσει να διανοούμαι  τον μαγικό κόσμο του Alexander McQueen.

Μαθαίνοντας για το έργο του ένιωσα μέσα μου να  συμβαίνει μια έκρηξη. Από τότε μου άρεσε αυτός ο σχεδιαστής και μου δημιούργησε μια τεράστια γοητεία για την μόδα. Ένιωσα, έτσι, αυτόν τον χτύπο… Λένε, «-εκεί που χτυπάει η καρδιά σου, αυτό κάνε», και εγώ αυτό άρχισα να νιώθω, αυτό ένιωσα και αυτό ένιωθα, όταν επρόκειτο για τη μόδα. Έπειτα, άρχισα να πειραματίζομαι πολύ με το προσωπικό μου στυλ και νομίζω ότι εκεί στη φάση της κρίσης μου με την αρχιτεκτονική, αναδύθηκε το μικρόβιο που είχα για την μόδα από το γυμνάσιο και γενικότερα από παλαιότερα.

Προκύπτει από προσωπική ανάγκη έκφρασης το styling και ευρύτερα η μόδα ή γενικότερα επειδή σου αρέσει απλά ο χώρος της μόδας, είπες να δοκιμάσεις;

Όχι… Ξεκάθαρα από την προσωπική μου ανάγκη να εκφράζομαι. Λατρεύω την μόδα , αλλά λατρεύω το στυλ ακόμα περισσότερο.

Ποια είναι μια πηγή-σχεδιαστής-era-άνθρωπος, από την οποία αντλείς έμπνευση;

Μπορώ να σου πω πάρα πολλές! Είμαι ένα άτομο με κάποιες « εμμονές» στο δημιουργικό κομμάτι και αυτό είναι που ψάχνω και σε άλλους ανθρώπους. Ό,τι μου αρέσει, τότε πραγματικά I dig in… Tο ψάχνω πραγματικά πάρα πολύ. Συγκεκριμένα, για τον AlexanderMcQueen, με γοήτευσε εξαρχής σαν reference  και κατάλαβα ότι η περίπτωση του είναι πραγματικά το κάτι άλλο. Αυτό που αργότερα θαύμασα και, όταν έψαξα βιβλιογραφίες, μελέτησα, είναι το πως ξεκίνησε. Για παράδειγμα στο “it’s a jungle out there” που είναι ένα από τα πρώτα του έργα, όταν ακόμα ήταν semi-established και γνωστός περισσότερο στην underground κουλτούρα. Έκανε το ντεφιλέ του σε δημόσια αγορά και ήταν τόσο πολύς ο κόσμος που στην πραγματικότητα συνέρρεαν όλα. Δεν χωρούσαν όλοι στο venue και μέσα σε όλο αυτό τον χαμό, η ένταση και η αναταραχή που προέκυψε προκάλεσε μια ανάφλεξη σε ένα όχημα. Στην πραγματικότητα, γινόταν το show και δίπλα καίγονταν αυτοκίνητo. Ο McQueen λοιπόν, είπε «- μην τολμήσετε να την σταματήσετε». Θεωρώ αυτή την στιγμή iconic,  διότι σε κάποιες πράξεις σαν και αυτές, βρίσκεις τον εαυτό σου. Ένα ακόμα πολύ σημαντικό reference  που θαυμάζω είναι η Westwood! Την θαυμάζω πάρα πολύ. Την θεωρώ πραγματική πολεμίστρια. Ξεκίνησε όντας πιστή σε ιδέες και έπειτα έρχονταν και τα ρούχα. Μου αρέσει, δηλαδή,  πάρα πολύ που εστιάζει στα concepts και στο δημιουργικό κομμάτι και έδωσε πολλά στην κουλτούρα.

Τείνω αρκετά προς το Λονδίνο ως προς τις τάσεις της μόδας. Αντλώ επίσης έμπνευση και από Έλληνες σχεδιαστές. Από τους πολύ αγαπημένους μου αυτή την περίοδο είναι ο  Δημήτρης ο Στρέπκος και με εμπνέει η δουλειά του Issi (Στράτος Ελευθερίου),  ο οποίος έχει παραγάγει μεγάλο έργο στην Ελλάδα. Επιπλέον, πρόσφατα παρακολούθησα τη δουλειά του Σπύρου Ελευθερίου που πραγματικά ήταν καταπληκτική και ταίριαξε πολύ και με την δική μου κουλτούρα. Από εκεί και πέρα, τα  references μου απλώνονται από τον κινηματογράφο,  που γενικότερα είναι ένα βαθύ δοχείο άντλησης έμπνευσης. Έχω αντλήσει έμπνευση από πάρα πολλές mainstream  ταινίες,  αλλά πραγματικά είναι τόσο  iconic που δε μπορώ να τις παραβλέψω (γέλια). Για παράδειγμα, το “Pulp Fiction” όσον αναφορά την pop κουλτούρα και τα iconic looks. Ακόμα, αντλώ έμπνευση και από την κουλτούρα της μουσικής. Την ονομάζω κουλτούρα μουσικής διότι , στην πραγματικότητα αν και αυτή την περίοδο της ζωής μου κινούμαι στην techno μουσική, έχω πολλά music references και είναι ποικιλόμορφα, γεγονός που νομίζω ότι οφείλεται κυρίως στην παιδεία μου και στον τρόπο με τον οποίο μεγάλωσα. Για παράδειγμα, έχω πολλά ανατολίτικα references, τα οποία αντικατοπτρίζονται και στη δουλειά μου. Η μουσική γενικά είναι ένας χώρος που πάει χέρι- χέρι με τη μόδα. Δηλαδή, η μόδα κάνει shape τη μουσική και η μουσική κάνει shape τη μόδα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olga Kotlida (@olga.kotlida)

Ποιοι είναι μερικοί  fashion stylists  από τους οποίους εμπνέεσαι;

Επικοί stylists με μοναδική δουλειά  αποτελούν σίγουρα οι Lotta Volkova και Anna Trevelyan… Μου αρέσει επίσης πολύ και η δουλεία του Harry Lambert που επιμελείται τα «looks» του Harry Styles.

Πώς κατέληξες στο Fashion Styling και στο Αrtistic-Creative direction; Πες μου λίγα πράγματα για την μέχρι σήμερα πορεία σου!

Όταν μου έγινε ξεκάθαρο ότι θέλω να ακολουθήσω την μόδα, ξεκίνησα να σπουδάζω design. Σπούδασα λοιπόν στην Pansik Fashion School Πατρόν. Παρόλα αυτά, παράλληλα έκανα και από μόνη μου styling. Το Fashion styling μου αρέσει περισσότερο από το design, γιατί στην πραγματικότητα έχει πιο γρήγορο αποτέλεσμα. Μου αρέσει να είμαι πιο κοντά στο αποτέλεσμα της δημιουργικής διαδικασίας, και το styling έχει μια τέτοια παραγωγική γραμμή που σε φέρνει γρήγορα στο αποτέλεσμα. Αντίθετα, το να είσαι δημιουργός, θέλει πολλή υπομονή. Θέλω να γίνονται τα πράγματα στο «εδώ και στο τώρα» και μου αρέσει να είμαι πιο κοντά στο αποτέλεσμα. Το styling γίνεται ούτως ή άλλως ένα βήμα πριν την φωτογράφιση. Το Art direction, είναι ένα κομμάτι που βρίσκεται πιο κοντά στις δυνατότητες μου.

Είμαι fashion stylist,  αλλά ταυτόχρονα μου αρέσει να επιμελούμαι όλη την παραγωγική διαδικασία και να έχω όλο το project management σε ένα  concept. Μου αρέσει η επικοινωνία με τους ανθρώπους, μου αρέσει να ξέρω όλη την παραγωγική γραμμή. Εάν είσαι στυλίστας και art director  , έχεις ιδέα από φώτα, από γραφιστική, από φωτογραφία και πρέπει να έχεις ιδέα για λίγο από όλα. Δεν χρειάζεται να ξέρεις να τα κάνεις όλα εσύ,  αλλά πρέπει να μπορείς να διαχειριστείς το project.

Νομίζω ότι αρκετοί άνθρωποι είναι λίγο μπερδεμένοι σχετικά με το επάγγελμα που ασκείς… Θα ήθελες να μου εξηγήσεις τι εστί Fashion styling και Artistic Direction ; Ποιες είναι οι δουλειές σου σε μια φωτογράφιση;

Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές, εάν αναφέρω σε κάποιο άτομο παλαιότερης γενιάς το τι επαγγέλλομαι, είναι πολύ πιθανό να με ρωτήσει τι είναι το styling…Γενικά, ειδικά στα 90’s υπήρχε η πεποίθηση ότι ένας stylist και ευρύτερα όλη η ομάδα που επιμελείται το look ενός star, δεν πρέπει να φαίνεται πουθενά. Αυτοί οι άνθρωποι ήξεραν πώς να κρύβονται πίσω από τις κάμερες, και αυτό ήταν μέρος της δουλειάς τους. Στην σημερινή εποχή, με τα social media υπάρχει «παράθυρο» για όλους τους  creatives . Όλα αναφέρονται και είναι explicit. Στην ουσία ένας στυλίστας επιμελείται το ενδυματολογικό κομμάτι σε διάφορα projects, στα οποία και υπάρχουν διάφορες κατηγορίες. Για παράδειγμα, μπορείς να κάνεις  fashion styling  σε έναν κατάλογο, σε ένα editorial, μπορείς να κάνεις ένα music clip, να είσαι editor σε ένα περιοδικό κτλ. Τώρα, το πώς στήνει κάποιος το  project του αφορά την μέθοδο του καθενός.

Εγώ προσωπικά κινούμαι αναλόγως με το ποιος έχει στήσει το mood board. Εάν πρέπει να αναλάβω εγώ το mood board,  τότε πάντα ξεκινάω με αυτό πρώτα διαφορετικά, αν το αναλάβει κάποιος άλλος παραβλέπω την διαδικασία και προχωράω στα ρούχα. Υπάρχει μια διαδικασία που αφορά τις επαφές με τους σχεδιαστές , δηλαδή, τι είδους ρούχα θα επιλέξουμε, ποιες οι ανάγκες του concept και από εκεί και πέρα προχωράμε στο επόμενο βήμα που είναι η φωτογράφιση.

Είναι οι ταινίες κοντά στην πραγματικότητα; Στυλίστες που ψαχουλεύουν πάνω κάτω, από το ένα vintage store στο άλλο thrift store;

Ναι πάρα πολύ! Συνήθως έτσι είναι. Οι ενδυματολόγοι το κάνουν κυρίως και επιλέγουν πάρα πολλά ρούχα που είναι thrifted, γιατί μερικές φορές μπορεί να θέλουν να φαίνεται ότι είναι φορεμένα. Όταν πρόκειται να ντύσεις ένα χαρακτήρα και όχι ένα μοντέλο, είναι διαφορετική διαδικασία. Γενικότερα όμως δεν γνωρίζω κάποιον στυλίστα που να μην λατρεύει το vintage (γέλια).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olga Kotlida (@olga.kotlida)

Τι θα ήθελες να έχεις καταφέρει πάνω στο  fashion styling;

Το μεγαλύτερο μου όνειρο είναι να ανεβάσω κατακόρυφα το επίπεδο δημιουργικότητας σε ότι αφορά την εικόνα και τη διαφήμιση. Επίσης αν μη τι άλλο θα ήθελα να συναναστραφώ και να μιλήσω με τους κορυφαίους δημιουργούς του χώρου-established or not- για καινούργια projects και για δημιουργία! Θέλω να κινηθώ σύντομα στην Ευρώπη και να εργαστώ σε ένα χώρο μεγαλύτερης εμβέλειας  πέρα από αυτόν της Ελλάδας. Επίσης, θα ήθελα να δουλέψω για έναν μεγάλο οίκο μόδας. Με ενδιαφέρει το να δω και να γνωρίσω τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει το luxury.

Θα ήθελα πολύ να μάθω για τα struggles ενός stylist. Πες μου κάποιες εμπειρίες που σε έκαναν να καταλάβεις ότι το fashion styling είναι τελικά κάπως πολύ απαιτητικό…

Υπάρχουν πολλά struggles στο συγκεκριμένο industry. Καταρχάς, είναι πολύ δύσκολο σαν διαδικασία  το να ενταχθείς στον χώρο όντας μικρός και νέος στυλίστας. Όλοι γνωρίζουμε το πώς πάνε τα πράγματα σε αυτές τις καταστάσεις και η «πίτα» στην Ελλάδα είναι πραγματικά μικρή… Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει από νωρίς να ανακαλύψεις την ταυτότητά σου για να ξεχωρίσεις, αλλά αυτή είναι μια προσπάθεια εφ’ όρου ζωής που παίρνει πολύ χρόνο και δεν σταματάει ουσιαστικά ποτέ. Ένα ακόμα πράγμα που μπορεί να δυσκολέψει το έργο ενός fashion stylist είναι η επιτακτική ανάγκη για networking. Προσωπικά, πιστεύω ότι για οποιαδήποτε δουλειά στον χώρο της μόδας «απαιτείται» σαν skill να γνωρίζεις να δικτυώνεσαι. Οι πελάτες σου, οι σχεδιαστές, τα μοντέλα πρέπει κάπως να σε γνωρίσουν και αυτό δεν θα γίνει από μόνο του. Φυσικά στις ημέρες μας το networking μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολα στον διαδικτυακό κόσμο, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να γνωρίσεις ανθρώπους και σε ένα πάρτι αλλά και σε ένα fashion event.

Σίγουρα θα πρέπει να προσέξεις αρκετά το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και σίγουρα θα πρέπει να μπορείς να το αναγνωρίσεις. Αυτό είναι κάτι που με δυσκολεύει αρκετά γιατί μου αρέσουν πάρα πολλά πράγματα. Βέβαια υπάρχουν και πολλά άλλα προβλήματα που υπάρχουν και σε κάθε άλλο χώρο. Για παράδειγμα,  μπορεί να μην πληρωθείς καλά, η πληρωμή μπορεί να αργήσει και, παρόλο που μπορεί να κάνεις μια δουλειά εξαιρετικά καλά, ενδέχεται να κοστολογηθεί με τα δεδομένα της Ελλάδας με πολύ μικρότερο ποσό  από ό, τι θεωρείς εσύ ο ίδιος. Και αυτή η περίπτωση πονάει περισσότερο γιατί βάζεις ένα κομμάτι από την ψυχή σου στο εκάστοτε  project και κάτι χάνεται στην πορεία, όταν δεν του δίνεις την αξία που του αρμόζει.

Συνεργασία με τον Saske για το cover του νέου του άλμπουμ… Θέλω να τα ακούσω όλα! Πώς σου φάνηκε αυτή η συνεργασία;

Η συνεργασία ήταν καταπληκτική. Με τον Saske υπήρχε ένα αμοιβαίο appreciation στο style και στην δουλειά μέσα από τα social media.  Κάποια στιγμή λοιπόν ήρθαμε σε επαφή επί της συζήτησης αυτής. Ήταν μια πολύ καλή συγκυρία, γιατί έφθανε ο καιρός που θα γινόταν το drop του vol.2 και μετά από κάποιες συζητήσεις, αφού μου έδωσε το vision που είχε για το videoclip, το concept και τα vibes, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε. Μόλις μου είπε περισσότερα για το concept, ενθουσιάστηκα πάρα πολύ και μου άρεσε πάρα πολύ,  γιατί ήταν λίγο προκλητικό. Οι δουλειές για τις οποίες εργάζομαι μου αρέσει να είναι προκλητικές και λίγο επικίνδυνες. Τα πράγματα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα: έστησα ένα  mood board όσον αφορά το creative direction,   δηλαδή, το τι πόρους, τι χρωματισμούς, τι φόντα θα χρειαστούμε και γενικότερα τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της φωτογράφισης. Ντύσαμε στο video clip τον Saske με ISSI Athens. Ο Στράτος είναι ένας από τους αγαπημένους μου σχεδιαστές, κάνει καταπληκτική δουλειά και το look που δημιουργήσαμε πήγαινε πάρα πολύ στο concept αλλά και στον ίδιο τον Saske. Η ομάδα ήταν φανταστική… Όλες οι κινήσεις ήταν απίστευτα στοχευμένες και όλοι κινήθηκαν πολύ γρήγορα. Από τη φωτογράφηση, το edit μέχρι και την ομάδα που επιμελήθηκε το beauty και  hairstyling, όλα κύλησαν πολύ όμορφα και ομαλά. Ήταν μια ξεχωριστή συνεργασία και εμπειρία, που θα έχω να θυμάμαι.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olga Kotlida (@olga.kotlida)

Είδαμε πάρα πολύ όμορφες συνεργασίες μαζί με τον Φωτογράφο Βασίλη Ράλλη του πριν φύγει για Παρίσι. Θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας την αγαπημένη σου φωτογράφιση σε συνεργασία με εκείνον; Ελικόπτερα, Disco… τα είδαμε όλα!

Ναι, πραγματικά δημιουργήσαμε πολύ όμορφες στιγμές με τον Βασίλη. Συνεργαστήκαμε για έναν με δύο μήνες πριν φύγει για το Παρίσι. Εγώ τον βοήθησα να ολοκληρώσει το portfolio  του για το νέο του ξεκίνημα και εκείνος με βοήθησε να εξελιχθώ ως καλλιτέχνης. Ήταν μια πολύ όμορφη συνεργασία κατά την διάρκεια της οποίας όλα έτρεχαν πολύ γρήγορα και όλες οι φωτογραφίσεις έβγαιναν αβίαστα. Δηλαδή, είχαμε μια ιδέα, έβρισκα τα ρούχα, βρίσκαμε την τοποθεσία, το μοντέλο… και το κλικ ήταν εκεί! Μια από τις φωτογραφίσεις που αγάπησα και ευχαριστήθηκα πάρα πολύ ήταν εκείνη με τον Θοδωρή Γαζέα ως μοντέλο, τον Νικόλα Παπαδάκη στο κομμάτι του beauty και φυσικά τον Βασίλη πίσω από τον φακό. Το κλίμα στη συγκεκριμένη φωτογράφιση ήταν πάρα πολύ ευχάριστο, περάσαμε φανταστικά, υπήρξε πολύ γέλιο, και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό. Μια εμπειρία που θα έχω να θυμάμαι!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Olga Kotlida (@olga.kotlida)

Ποια είναι η γνώμη σου για την digital μόδα, τα NFTS  και γενικότερα το μέλλον της μόδας; Προς τα πού κινούμαστε;

Πιστεύω ότι τα crypto currencies, τα NFTS, το Metaverse και γενικότερα η διαδικτυακή μόδα ήρθαν για να μείνουν. Το γεγονός ότι ένας «κροίσος» οίκος μόδας όπως η Gucci θα αρχίσει να δέχεται πληρωμές σε κρυπτονομίσματα σε ορισμένα καταστήματά της στην Αμερική, δεν είναι καθόλου τυχαίο. Οι πελάτες θα μπορούν να πληρώνουν χρησιμοποιώντας μια σειρά από κρυπτονομίσματα, συμπεριλαμβανομένων των Bitcoin, Ethereum και Litecoin.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι και άλλα brands θα αρχίσουν να ενσωματώνουν παρόμοιες τακτικές. Είμαι γενικότερα υπέρ της διαδικτυακής μόδας,  γιατί δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στο δημιουργό.  H   πρόσβαση σε αυτού του είδους τη δημιουργία είναι πιο εύκολη και σίγουρα τα όρια διευρύνονται κατά πάρα πολύ. Όσον αφορά τα NFTS, γνωρίζουμε ότι αυτή τη στιγμή είναι μια πολύ καλή πηγή υποστήριξης και εσόδων για τους  digital artists, αλλά η κατανάλωση ενέργειας που απαιτείται για την δημιουργία τους είναι αρκετά μεγάλη. Πιστεύω, όμως, ότι σίγουρα θα βρεθούν πιο βιώσιμοι τρόποι παραγωγής τους και ότι θα υπάρξει μεγάλη εξέλιξη στον τομέα. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά πάντως είναι ότι θα υπάρξουν ριζικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εκφραζόμαστε, δημιουργούμε αλλά και στον τρόπο με τον οποίο ζούμε. Oπότε, enjoy!

Βρες την Όλγα εδώ: Website: Olga Kotlida | Instagram: @olga.kotlida

Επιμέλεια κειμένου: Φλώρα Ρώμα

Διάβασε επίσης:

Related articles

Πώς να δείχνετε ωραία φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα

Φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα μπορείτε να κάνετε μια τολμηρή...

Καραγενάνη: Τι είναι και ποια Οφέλη Έχει;

Η καραγενάνη είναι μια ουσία που χρησιμοποιείται ευρέως στη...

Roberto Cavalli: Έφυγε στα 83 του ο γνωστός Ιταλός σχεδιαστής

Ο Roberto Cavalli, ο εμβληματικός Ιταλός σχεδιαστής μόδας που...

Φορολογική Μεταχείριση των Βραχυχρόνιων Μισθώσεων Ακινήτων: Αναλυτικός Οδηγός από την KRS

Η βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων αποτελεί μία δραστηριότητα η οποία...
Erind Papajani
Erind Papajani
Σπουδάζω στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών στο ΟΠΑ και ταυτόχρονα εργάζομαι για το περιοδικό ΔΥΟ. Όταν πρόκειται για πρόταση ιδέων, επικοινωνία και πάνω απ' όλα δημιουργία, count me in! Όταν ειμαι free, θα με βρείς να διαβάζω για την μόδα, και να φτιάχνω κολάζ ή scribble art στο sketchbook μου.