Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, 2022

Υγιεινό πρωινό – Οι καλύτερες ιδέες

Προτάσεις για ένα νόστιμο και υγιεινό πρωινό

Ένα υγιεινό πρωινό μπορεί, όχι μόνο να σου φτιάξει τη διάθεση, αλλά και να σε γεμίσει με δύναμη και ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας. Στην καθημερινότητα μας, όπου οι ρυθμοί είναι έντονοι και ο χρόνος περιορισμένος η αναζήτηση για τις κατάλληλες τροφές, ικανές να συνθέσουν ένα υγιεινό πρωινό, είναι σίγουρα μία δύσκολη υπόθεση. Ταυτοχρόνως, τα προσωπικά γούστα, η ύπαρξη κάποιας αλλεργίας, αλλά και οι διατροφικές επιλογές του καθενός διαφέρουν. Αυτό φυσικά σημαίνει πως αν και υπάρχουν τροφές που θεωρούμε πως αντικειμενικά είναι κατάλληλες για να φτιάξουμε το υγιεινό πρωινό που επιθυμούμε, οι συνδυασμοί σίγουρα θα είναι διαφορετικοί για το κάθε άτομο.

Υγιεινό πρωινό – Είναι όντως το βασικότερο γεύμα της ημέρας; 

Αν και οι ειδικοί πλέον καταρρίπτουν τον μύθο πως κάποιος δεν παίρνει κιλά όταν τρώει μόνο το πρωί, τα οφέλη σίγουρα παραμένουν πολλά. Εκτός από την ενέργεια που ήδη αναφέρθηκε, οι λεγόμενες «σωστές τροφές» – δηλαδή ένα καλό και υγιεινό πρωινό στη συγκεκριμένη περίπτωση – είναι ικανό να φτιάξει ακόμα και την ψυχολογία μας. Δεν είναι τυχαία η φράση «είμαστε αυτό που τρώμε». 

Βρώμη – έξυπνη λύση για ένα υγιεινό πρωινό

Τα τελευταία χρόνια, η βρώμη κυριαρχεί στο πρωινό μας. Μάλιστα, η κατανάλωση βρώμης καθημερινά ωφελεί τον οργανισμό, βελτιώνοντας την υγεία μας. Συγκεκριμένα, οι σπόροι της βρώμης είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, η οποία συμβάλλει στη διαχείριση του λίπους του σώματος. Η βρώμη προσφέρει επίσης μέταλλα και ιχνοστοιχεία, τα οποία όχι μόνο μπορούν να προστατεύσουν το πεπτικό μας σύστημα, αλλά κάνουν καλό και στην καρδιά.

Μπορείς να δημιουργήσεις ένα νόστιμο και υγιεινό πρωινό προσθέτοντας στη βρώμη φρούτα όπως μπανάνα και αμύγδαλα ή γάλα αμυγδάλου. Το αποτέλεσμα δεν θα έχει μόνο υπέροχη γεύση αλλά θα είναι ταυτόχρονα και πολύ υγιεινό. Ένα ακόμα φρούτο με το οποίο μπορούμε να συνδυάσουμε τη βρώμη είναι η καρύδα. Μάλιστα, μπορείς να συνδυάσεις τη μπανάνα και τη βρώμη με καρύδα και φράουλα, αναλόγως τις προτιμήσεις σου.

Γάλα, ταχίνι και μέλι – Ένα υγιεινό πρωινό που θα σε δυναμώσει 

Το γάλα αποτελεί κομμάτι της διατροφής πολλών από εμάς, ήδη από τα παιδικά χρόνια. Παρόλα αυτά, αν είσαι vegan μπορείς απλώς να αντικαταστήσεις το ζωικό με γάλα καρύδας, αμυγδάλου ή βανίλιας. Το ταχίνι και το μέλι από την άλλη είναι γνωστά για τη θετική τους δράση στον οργανισμό. Μπορείς να τα συνδυάσεις εύκολα με πολύσπορο ψωμί ολικής αλέσεως για ένα ολοκληρωμένο υγιεινό πρωινό.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kasia.and.bees (@kasia.and.bees)

Φυσικοί χυμοί – μία κλασική επιλογή για το υγιεινό πρωινό μας

Οι φυσικοί χυμοί είναι πλούσιοι σε βιταμίνες και αποτελούν μία από τις συχνότερες επιλογές για ένα υγιεινό πρωινό εδώ και πολλά χρονιά. Πόσες φορές άλλωστε έχουμε ακούσει κατά τη διάρκεια των παιδικών μας χρόνων τους γονείς μας να μιλούν για το πόσο σημαντικό είναι να συμπεριλαμβάνουμε τους χυμούς στη διατροφή μας;

Αν και ο χυμός πορτοκάλι παραμένει μία safe και γευστική επιλογή, υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις συνοδεύοντας τους με βρώμη ή δημητριακά για το κατάλληλο υγιεινό πρωινό. Ο χυμός από ρόδι αποτελεί άλλη μια πολύ καλή επιλογή καθώς είναι γεμάτος θρεπτικά συστατικά. Συγκεκριμένα, ο χυμός ρόδι έχει μεγαλύτερη αντιξειδωτική δύναμη από το πράσινο τσάι. Σίγουρα μια καλή προσθήκη σε ένα υγιεινό πρωινό γεύμα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Mantl (@mantlknightsbridge)

Υγιεινό πρωινό – ποιες τροφές πρέπει να αποφύγεις;

Όπως αναφέραμε, υπάρχουν τροφές που ωφελούν τον οργανισμό μας και μας προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια. Είναι λογικό όμως να υπάρχουν και τροφές που, αν και πολύ νόστιμες, μπορούν να μας βλάψουν. Ειδικά αν τις καταναλώνουμε σε πολύ μεγάλη συχνότητα. Καλό είναι λοιπόν να εξαιρέσεις από το πρωινό σου τα δημητριακά του εμπορίου, καθώς η βρώμη όχι μόνο είναι νόστιμη αλλά και πολύ πιο υγιεινή. Εκτός από τα δημητριακά, καλό είναι να αποφύγεις τους χυμούς του εμπορίου. Αντί για φυσικό χυμό, καλύτερα να συμπεριλάβεις ολόκληρα φρέσκα φρούτα στο πρωινό σου. Επίσης, αν και είναι αρκετά δημοφιλές το λεγόμενο English breakfast με αυγά λουκάνικα και μπέικον, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει λύση για ένα καλό και υγιεινό πρωινό. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tziotzis Panagiotis (@panostziotzis)

Instagram και υγιεινό πρωινό – πως συνδυάζονται; 

Είναι γνωστό πως το Instagram, όπως και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας, με διάφορους τρόπους καθώς η θεματολογία που μπορεί να συναντήσει κανείς στη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είναι τεράστια. Όσον αφορά τη διατροφή σου όμως, καθώς και συμβουλές για σωστή άθληση, υπάρχει ο κατάλληλος λογαριασμός τον οποίο μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να ενημερώνεσαι συνεχώς. Ο λογαριασμός που διατηρεί ο Adam Pfau, bodybuilder, γυμναστής και ειδικός στις διατροφικές συμβουλές δεν θα σου δώσει μόνο ιδέες και λύσεις για ένα υγιεινό πρωινό αλλά και γνώσεις για να βελτιώσεις ολόκληρη την καθημερινότητα σου.

Διάβασε επίσης:

Other Articles