Instagram και μόδα – Ο απόλυτος οδηγός

Πολλά από τα brands που χρησιμοποιούν το Instagram για τη μόδα, καθώς πρόκειται για έναν ταχέως εξελισσόμενο, ανταγωνιστικό κόσμο που έχει πολλά επιχειρηματικά οφέλη. Μια στρατηγική Instagram με γνώμονα τη μόδα μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα, να πραγματοποιήσει πωλήσεις και να προσελκύσει μια πιστή κοινότητα ακολούθων.

Αλλά δεν πρόκειται μόνο για το να είσαι trendsetter – μια στρατηγική Instagram για μια επιχείρηση μόδας πρέπει όχι μόνο να αιχμαλωτίσει το κοινό, αλλά και να ξεκινήσει μια συζήτηση, να μοιραστεί εμπειρίες και να πουλήσει τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα του brand τους.

Δείτε αυτές τις δημοφιλείς συμβουλές, τα κόλπα και τα αγαπημένα traits της βιομηχανίας για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τη δική σας επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ στο Instagram για τη μόδα!

Instagram για τη μόδα: Γιατί είναι τόσο επιτυχημένο για τα fashion brands;

Τα fashion brands συνεχίζουν να ανοίγουν το δρόμο του “cool” στο Instagram. Στην πραγματικότητα, το Instagram είναι ένα “power force” στον κόσμο της μόδας, που καθορίζει τις τάσεις και ενισχύει τις πωλήσεις, σύμφωνα με την έκθεση Year in Fashion Report 2018 της παγκόσμιας πλατφόρμας αναζήτησης μόδας Lyst, η οποία καταγράφει τα ευρήματα από 80 εκατομμύρια αγοραστές σε 120 χώρες.

Είναι λογικό – πως μια τέτοια πλατφόρμα είναι το ιδανικό μέρος για να εμπνεύσει νέες τάσεις και να προωθήσει έναν τρόπο ζωής πολύ διαφορετικό! Από τη φύση του, το Instagram είναι κατάλληλο για τα fashion brands για τα οποία η οπτική και η διάσταση της “κοινότητας” είναι ουσιαστικές: οι αγορές συνδέονται γενικά με την αίσθηση του κόσμο πως ανήκει σε μια ομάδα ή μέσω της ανάγκης των αφοραστών να μιμηθούν κάποιον celebrity. 

Η έκθεση της Lyst για τη μόδα στο Instagram αποκάλυψε επίσης ότι “οι celebrities, και τα ρούχα τους, παραμένουν οι πιο ισχυροί παράγοντες επιρροής, διαμορφώνοντας αυτό που οι πελάτες αναζητούν να αγοράσουν στο διαδίκτυο”. Χωρίς έκπληξη, celebrities όπως η Kylie Jenner και η Kim Kardashian οδήγησαν μερικές από τις μεγαλύτερες τάσεις στην αναζήτηση, επηρεάζοντας τους αγοραστές σε όλο τον κόσμο. Οι influencers συνεργάζονται ακόμη και με brands για να δημιουργήσουν τη δική τους μόδς, λόγω της αμοιβαίας επιτυχίας τους στην πλατφόρμα.

Για τα fashion brands, λειτουργίες όπως οι αναρτήσεις με δυνατότητα αγορών και το μάρκετινγκ καθιστούν εύκολη την προβολή του brand στο Instagram. Η πραγματική πρόκληση όμως είναι να δείτε και να πουλήσετε τα προϊόντα σας στο κοινό σας καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και ο κόσμος της μόδας κινείται γρήγορα. Επομένως, είναι σημαντικό να έχετε μια ισχυρή στρατηγική στο Instagram με επίκεντρο τη μόδα.

Πώς το Instagram έγινε το trend-setter της μόδας που οι άνθρωποι δεν μπορούν να χορτάσουν!

Το Instagram αποτελεί πλέον κινητήρια δύναμη στη βιομηχανία της μόδας, ανοίγοντας το δρόμο για νέες τάσεις και έμπνευση στη μόδα. Και η δυναμική του που καθορίζει τις τάσεις δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης. Από τα σορτς και τις τσάντες με ζώνες μέχρι τα “άσχημα” αθλητικά παπούτσια και τα μικροσκοπικά γυαλιά ηλίου, οι τελευταίες τάσεις της μόδας έχουν γίνει viral στο Instagram.

Και ενώ δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι οι περισσότερες τάσεις της μόδας γεννιούνται από τα supermodels στις πασαρέλες των Εβδομάδων Μόδας και τις εμφανίσεις των celebs στο κόκκινο χαλί του Met Gala, εξακολουθεί να υπάρχει ένας τεράστιος όγκος συζητήσεων και τάσεων για τη μόδα που καθοδηγούνται από το Instagram.

Όταν πρόκειται για την καθοδήγηση των τάσεων, η βιώσιμη μόδα είναι ένα καυτό topic στο Instagram τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με την έκθεση της Lyst, οι μάρκες που δίνουν έμφαση στα βιώσιμα υλικά και τις τεχνικές παραγωγής τους προβάλλονται περισσότερο στην πλατφόρμα του Instagram.

Οι αναζητήσεις στο Instagram που περιλάμβαναν πέρσι λέξεις-κλειδιά σχετικές με τη βιώσιμη ανάπτυξη, όπως “vegan leather” έως “organic cotton”, σημείωσαν αύξηση 47% αναφέρει η Lyst. 

Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, το Instagram βρίσκεται στο επίκεντρο όταν πρόκειται για την ευαισθητοποίηση της μάρκας, την προώθηση και την προώθηση των πωλήσεων, και τώρα συμβάλλει στη διαμόρφωση των τάσεων που κατακτούν τον κόσμο.

“Ξεκίνησα τον λογαριασμό στο Instagram πριν καν λανσάρω τον ιστότοπο”, λέει η Lisa Bühler, ιδρύτρια της Lisa Says Gah στον Guardian, αναγνωρίζοντας το Instagram ως ένα ισχυρό εργαλείο “ανακάλυψης” για τη μόδα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LISA SAYS GAH (@lisasaysgah)


Ενώ προηγουμένως βασιζόμασταν στα περιοδικά μόδας, τις celebrities και τις τηλεοπτικές διαφημίσεις για να προωθήσουν τις νέες τάσεις, τώρα οι fans του Instagram είναι ελεύθεροι να συμμετάσχουν, να ακολουθήσουν και ακόμη και να ξεκινήσουν μια τάση – και τα brands δίνουν τεράστια προσοχή σε αυτό!

Φέτος, είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τα fashion brands όχι μόνο να είναι παρούσες στην πλατφόρμα, αλλά και να διασφαλίσουν ότι είναι επίσης μέρος των κορυφαίων συζητήσεων για τη μόδα.

Με ένα τεράστιο μέρος του πληθυμσού σήμερα να αναζητά στο Instagram έμπνευση για το στυλ τους και τους αγοραστές να περιηγούνται επιμελώς στο Instagram πριν κάνουν μια αγορά, είναι ζωτικής σημασίας για τα brands να προχωρήσουν σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική στο Instagram και να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από όλους!

Σχεδιάζοντας τη στρατηγική περιεχομένου του Instagram για τη μόδα

Το Instagram είναι μια εξαιρετικά οπτική πλατφόρμα, δίνοντας στις εταιρείες μόδας την ευελιξία και τη δημιουργικότητα να πουλήσουν κάτι περισσότερο από μια “εμφάνιση”, τους δίνει την δυνατότητα να πουλήσουν έναν τρόπο ζωής. Οι αγοραστές δεν περιορίζονται πλέον στο να αναζητούν ένα ρούχο κάνοντας scroll σε ατελείωτες φωτογραφίες στον ιστότοπο μιας εταιρείας μόδας.

Στην πραγματικότητα, το ένα τρίτο όλων των χρηστών του Instagram έχουν αγοράσει ένα ρούχο που είδαν στην πλατφόρμα!

Τι μπορούμε λοιπόν να μάθουμε από την επιτυχία αυτών των χρηστών στο Insta brands; Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι τραβάτε το βλέμμα του κοινού σας;

Ακολουθούν μερικοί από τους πιο δημοφιλείς τύπους περιεχομένου που πρέπει να δημοσιεύει η μάρκα σας στο Instagram:

Το περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύει στο instagram κάθε fashion brand

Το Instagram είναι η ιδανική πλατφόρμα για να προωθήσετε το brand σας. Ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες μόδας στο Insta έχουν γίνει expert στην οπτική αφήγηση και στη σύλληψη της “τέλειας” λήψης.

Αυτοί είναι οι πιο ελκυστικοί τύποι εικόνων και βίντεο περιεχομένου που πρέπει να συμπεριλάβουν τα fashion brands στο περιεχόμενο τους:

  • Αποστολή του brand
  • Χαρακτηριστικά προϊόντων
  • Ενημερώσεις προϊόντων
  • Περιεχόμενο lifestyle
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC)

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι μάρκες μόδας στο Instagram χρησιμοποιούν αυτούς τους τύπους περιεχομένου για να μοιραστούν την ιστορία τους:

Αποστολή του brand

Είναι σημαντικό να σκεφτείτε το γιατί σας όταν δημιουργείτε τη στρατηγική μάρκετινγκ στο Instagram. Χρησιμοποιώντας το Instagram ως διέξοδο για τη διάδοση της αποστολής του brand σας, θα μπορέσετε να προσελκύσετε νέο κοινό και, τελικά, να προσελκύσετε νέους πελάτες. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να χτίσετε μια σχέση με τους οπαδούς σας και αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε! Το να μοιράζεστε το γιατί πίσω από την εταιρεία σας βοηθά να ξεχωρίσετε από το πλήθος και να δημιουργήσετε μια προσωπική σχέση με το κοινό σας.

Χαρακτηριστικά προϊόντος

Ενώ το Instagram είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να αναδείξετε το μοναδικό στυλ της μάρκας σας και να υιοθετήσετε τις νέες τάσεις, είναι σημαντικό να μοιραστείτε τι κάνει τα προϊόντα σας μοναδικά.

Πολλές από τα πιο επιτυχημένα fashion brands τηρούν τον κανόνα 80/20 όταν σχεδιάζουν το μείγμα περιεχομένου τους: το 80% του περιεχομένου σας θα πρέπει να αφηγείται την ιστορία σας, ενώ το 20% θα πρέπει να είναι διαφημιστικό.

Ενημερώσεις προϊόντων

Εάν λανσάρετε ένα νέο προϊόν, πραγματοποιείτε μια πώληση ή προωθείτε οποιεσδήποτε αλλαγές στο εμπορικό σήμα σας, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους fan σας! Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό γύρω από νέα λανσαρίσματα ή ενημερώσεις της εταιρείας σας. Μπορείτε ακόμη και να υπονοήσετε μια ενημέρωση, δίνοντας στους ακολούθους σας μια “κρυφή ματιά”.

Χρησιμοποιώντας το Instagram για να ανακοινώσετε τυχόν ενημερώσεις της εταιρείας ή των προϊόντων σας, θα δώσετε στους οπαδούς σας έναν λόγο να συνεχίσουν να επιστρέφουν στο προφίλ σας για να ενημερωθούν για περισσότερα.

Περιεχόμενο lifestyle

Το περιεχόμενο lifestyle είναι βασιλιάς στο Instagram, ειδικά όταν πρόκειται για τον κλάδο της μόδας.

Οι διάσημες στο Insta μάρκες ρούχων, όπως η Faithful the Brand, έχουν κατακτήσει την τέχνη της δημιουργίας του απόλυτου jet setter στυλ στο feed τους στο Instagram και θα σας προκαλέσουν σοβαρή περιπλάνηση.

Το Instagram έχει γίνει κάτι πολύ περισσότερο από το να μοιράζεται μια τέλεια  ανάρτηση. Έχει γίνει μια πηγή έμπνευσης για τους αγοραστές και ένα μέρος για τις μάρκες να ζωντανέψουν την ιστορία τους.

User-Generated Content (UGC)

Με την κοινοποίηση UGC, δεν είστε μόνο σε θέση να πείτε στους followers σας ποια είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας, αλλά και να μοιραστείτε μαρτυρίες και να δείξετε το προϊόν σας σε δράση. Έτσι, είναι ιδανικό για να βοηθήσετε τους αναποφάσιστους αγοραστές να μετατραπούν σε πελάτες!

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Απλά θυμηθείτε να ακολουθείτε πάντα τους κανόνες όταν αναδημοσιεύετε UGC. Αν δεν είστε σίγουροι πώς να ζητήσετε άδεια, έχουμε μια ολόκληρη ανάρτηση στο blog για το πώς να αναζητήσετε και να αναδημοσιεύσετε νόμιμα UGC!

Behind the scenes – Instagram

Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες στρέφονται στο Instagram για να αναζητήσουν επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να μοιράζεστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες με τους οπαδούς σας – και η χρήση του Instagram για τη μόδα είναι μια τέλεια νέα ευκαιρία γι’ αυτό!

Η Boyish Jeans προωθεί τη μάρκα της με το να μοιράζεται πλάνα από τα παρασκήνια, πλάνα από τον εκθεσιακό χώρο, προβολές επιρροών και πολλά άλλα σε όλη την πλατφόρμα του Instagram. Το κοινό τους έχει την ευκαιρία να γνωρίσει πραγματικά τη μάρκα μέσα και έξω. Μη φοβάστε να αναδείξετε τη μάρκα σας από όλες τις οπτικές γωνίες. Το κοινό σας θα εκτιμήσει την ειλικρίνεια και τη διαφάνεια και είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με το brand σας. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι βρίσκεστε εδώ για να χτίσετε σχέσεις με το κοινό σας, όχι απλώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας σε αυτό!

Instagram και μόδα: Χρήση του Shoppable για περισσότερες πωλήσεις

Με 500 εκατομμύρια ανθρώπους να χρησιμοποιούν καθημερινά τα Instagram Stories, ήταν μόνο θέμα χρόνου μέχρι το Instagram να βγάλει έναν ευκολότερο τρόπο για αγορές στην πλατφόρμα.

Οι αγορές μέσω των Instagram Stories δεν είναι ένα νέο φαινόμενο, καθώς πολλές μάρκες και influencers είχαν ήδη κάνει τους followers τους να ψωνίσουν από τις ιστορίες τους, προσθέτοντας URL προϊόντων και CTAs “shop now” στις ιστορίες τους κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Εάν μόλις ξεκινάτε στον κόσμο του Instagram, εδώ είναι 4 χαρακτηριστικά για τα brands και τις εταιρείες μόδας που επιθυμούν να πουλήσουν στην πλατφόρμα:

Δημοσιεύσεις με δυνατότητα αγοράς

Αν και υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για τις μάρκες (ειδικά τις μάρκες μόδας) να συνυφαίνουν ευκαιρίες πωλήσεων στη στρατηγική μάρκετινγκ στο Instagram, το να έχετε στο feed σας αναρτήσεις για αγορές στο Instagram είναι ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα θέλετε να εκμεταλλευτείτε! Με λίγα λόγια, οι αναρτήσεις αγορών στο Instagram διευκολύνουν τους ανθρώπους να ψωνίζουν τα προϊόντα που βρίσκουν στο Instagram, “μαρκάροντας” τα προϊόντα στις αναρτήσεις.

Η τελευταία λειτουργία αγορών του Instagram θα έχει πιθανότατα μεγάλο αντίκτυπο τόσο στις μάρκες όσο και στους αγοραστές: η δυνατότητα αγοράς προϊόντων χωρίς να βγαίνετε ποτέ από την εφαρμογή Instagram.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Instagram, τώρα όταν πατάτε για να δείτε ένα προϊόν από την ανάρτηση αγορών μιας μάρκας, θα βλέπετε ένα κουμπί “Checkout on Instagram” στη σελίδα του προϊόντος.

Μπορείτε να το πατήσετε για να επιλέξετε από διάφορες επιλογές, όπως το μέγεθος ή το χρώμα, και στη συνέχεια να συνεχίσετε την πληρωμή – και όλα αυτά χωρίς να φύγετε από το Instagram! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εισάγετε το όνομα, το email, τα στοιχεία χρέωσης και τη διεύθυνση αποστολής σας την πρώτη φορά που θα κάνετε check out.

Instagram Stories – αυτοκόλλητα με δυνατότητα αγοράς

Όταν παρακολουθούν την ιστορία σας, οι followers σας μπορούν πλέον να πατήσουν σε κάθε αυτοκόλλητο για να μάθουν περισσότερα για το προϊόν και, τελικά, να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Η επισήμανση προϊόντων σε αυτοκόλλητα Instagram Stories μπορεί να είναι ένας πιο οργανικός τρόπος για την προώθηση αγορών στις ιστορίες και σας επιτρέπει να προβάλλετε λεπτομέρειες προϊόντων χωρίς να φαίνεται ως spam. Για τις μικρότερες, αναδυόμενες μάρκες μόδας, το αυτοκόλλητο αγορών είναι ένα σπουδαίο πλεονέκτημα μάρκετινγκ.

Επιπλέον: Αν θέλετε να προωθήσετε τις πωλήσεις μέσω του συνδέσμου στο βιογραφικό σας στο Instagram, μπορείτε να ξεκινήσετε συνδέοντας τις υπάρχουσες αναρτήσεις σας στο Instagram με σελίδες προϊόντων μέσω μιας σελίδας προορισμού με δυνατότητα αγορών και κλικ, όπως το Linkin.bio της Later.

Με 90 εκατομμύρια λογαριασμούς Instagram να πατάνε σε μια ετικέτα προϊόντος στο Instagram κάθε μήνα, με το Later μπορείτε τώρα να επισημάνετε προϊόντα και στις αναρτήσεις Linkin.bio!

Συνδέοντας το Instagram σας απευθείας με τον πάροχο πωλήσεων, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ταχύτερη εμπειρία check-out και να έχετε καλύτερη ορατότητα σχετικά με το τι οδηγεί τις πωλήσεις σας. Τα καταστήματα Shopify που χρησιμοποιούν το Linkin.bio θα μπορούν επίσης να παρακολουθούν τις πωλήσεις από το Instagram και να βλέπουν ακριβώς πόσα έσοδα δημιούργησε κάθε ανάρτηση μέσω του συνδέσμου στο βιογραφικό σας.

Μπορείτε να παρακολουθείτε τα έσοδα από τη σελίδα διαχείρισης του Linkin.bio ή να προβάλλετε τα έσοδά σας ανά ανάρτηση μαζί με τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram στο Later.

Αγορές από δημιουργούς

Οι χρήστες μπορούν να κάνουν αγορές απευθείας από το λογαριασμό ενός δημιουργού χωρίς να βγουν ποτέ από το Instagram. Με τη δυνατότητα να επισημαίνουν προϊόντα στις αναρτήσεις τους, οι δημιουργοί μπορούν να διευκολύνουν τους followers τους να ψωνίζουν τα αγαπημένα τους προϊόντα απευθείας από το feed τους.

Instagram Shopping Channel

Και τώρα, το Instagram έχει συμπεριλάβει ένα κανάλι αγορών για να σας βοηθήσει να βρείτε αναρτήσεις σχετικές με προϊόντα από τις μάρκες που ακολουθείτε και από μάρκες που το Instagram πιστεύει ότι μπορεί να σας αρέσουν. Αυτό ανοίγει μια τεράστια ευκαιρία για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές και τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου να αξιοποιήσουν νέα κοινά και να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα πραγματικά ευρύ και αφοσιωμένο κοινό που ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια άτομα κάθε μέρα.

Τα θεματικά κανάλια του Instagram (τα οποία ξεκίνησαν τον Ιούνιο του περασμένου έτους) σας επιτρέπουν να περιηγηθείτε σε περιεχόμενο που αφορά τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά σας, όπως Αθλητισμός, Φαγητό, Μόδα, Ταξίδια, Μουσική και πολλά άλλα.

Πώς να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο στο Instagram Feed 

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τόνοι σπουδαίων εργαλείων στο Instagram που διευκολύνουν τις μάρκες και εταιρείες μόδας να χτίσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, να συνδεθούν με το κοινό τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους!

Έτσι, όταν την επόμενη φορά θα κάνετε καταιγισμό ιδεών για τη στρατηγική περιεχομένου στο Instagram για το feed σας και τα Instagram Stories σας, σκεφτείτε να ενσωματώσετε μερικές από αυτές τις ιδέες:

Χρησιμοποιήστε carousel posts για να αναδείξετε πολλαπλά κομμάτια ή γωνίες προϊόντων

Επιχειρήσεις όλων των μεγεθών έχουν υιοθετήσει την τάση των καρουσέλ στο Instagram και έχουν ανακαλύψει νέους και δημιουργικούς τρόπους για να τα ενσωματώσουν στη στρατηγική μάρκετινγκ στο Instagram. Ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους χρήσης των αναρτήσεων καρουζέλ του Instagram είναι για την αποκάλυψη νέων σειρών προϊόντων ή συλλογών.

Είτε λανσάρετε μια νέα σειρά τζιν είτε μια εταιρεία παπουτσιών, η δυνατότητα κοινοποίησης πολλών φωτογραφιών προϊόντων σε μια μόνο ανάρτηση είναι ιδανική για την αύξηση του ενδιαφέροντος και, τελικά, των πωλήσεων!

Χρησιμοποιήστε αναρτήσεις βίντεο στο Instagram για να προωθήσετε τα προϊόντα σας

Ενώ οι φωτογραφίες εξακολουθούν να είναι η πιο συνηθισμένη μορφή στο Instagram, το βίντεο κερδίζει πολύ έδαφος… Και όχι μόνο από άποψη δημοτικότητας.

Σύμφωνα με μια έκθεση του eMarketer, ενώ οι φωτογραφίες γενικά υπερτερούν των βίντεο όσον αφορά τη δέσμευση, οι αριθμοί δέσμευσης για τα βίντεο αυξάνονται με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι οι φωτογραφίες.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την HubSpot, το 64% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν στο διαδίκτυο αφού πρώτα παρακολουθήσουν ένα σχετικό βίντεο. Έτσι, η χρήση βίντεο στο Instagram για να δείξετε τα προϊόντα σας σε δράση θα μπορούσε να είναι ένας τεράστιος τρόπος για να αυξήσετε την απόδοση του μάρκετινγκ σας στο Instagram!

Πολλές μάρκες μόδας μεταπηδούν επίσης στην τάση του βίντεο για να δείξουν υλικό από τα παρασκήνια των γυρισμάτων, των εκδηλώσεων και οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με τη μάρκα τους. Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να γίνετε δημιουργικοί με το βίντεο για το fashion brand σας – οι επιλογές είναι πραγματικά ατελείωτες!

Ευτυχώς, υπάρχουν άπειρες εφαρμογές και λογισμικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όχι μόνο για να βελτιώσετε την ποιότητα των βίντεο σας αλλά και για να προσθέσετε σε αυτά branding, είτε πρόκειται για το λογότυπο, τη γραμματοσειρά ή κάποιο άλλο στοιχείο σχεδιασμού.

Δημιουργήστε εντυπωσιακό περιεχόμενο με GIFs

Τα feeds των Instagrammers κατακλύζονται από αναρτήσεις από fashion brands που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή τους. Πώς μπορείτε λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας ξεχωρίζουν από το πλήθος;

Η χρήση του βίντεο στο Instagram συνεχίζει να αυξάνεται, οπότε τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να αρχίσετε να πειραματίζεστε με το περιεχόμενό σας, να επεξεργάζεστε το υλικό σας ώστε να ταιριάζει στην τροφοδοσία σας και να μοιράζεστε πιο ελκυστικά βίντεο με τους οπαδούς σας!

Γίνετε δημιουργικοί με δυναμικά κολάζ

Πολλές δημοφιλείς τάσεις στο Instagram ξεκινούν από τους influencers, οι οποίοι προσπαθούν συνεχώς να βρίσκουν νέους δημιουργικούς τρόπους να εκφράζονται στην πλατφόρμα (και να προσελκύουν νέους followers).

Φέτος, τα κολάζ είναι παντού στο Instagram, και αυτό που ξεκίνησε ως τάση των Instagram Stories διαχέεται πλέον και στο Instagram feed.

Τόσο τα brands, οι influencers όσο και οι απλοί χρήστες του Instagram γίνονται πολύ πιο δημιουργικοί με τα κολάζ τους, χρησιμοποιώντας νέες εφαρμογές για να συγκολλήσουν εικόνες, βίντεο, διασκεδαστικά φόντα και πολλά άλλα. Στην πραγματικότητα, η τάση του κολάζ στο Instagram είναι τόσο hot αυτή τη στιγμή που οι μάρκες έχουν αρχίσει να συνεργάζονται με εφαρμογές κολάζ για να κυκλοφορήσουν τα δικά τους επώνυμα πρότυπα κολάζ που οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν στις δικές τους ροές.

Ένας άλλος διασκεδαστικός τρόπος για να δώσετε λίγη ζωή στις εικόνες σας είναι με την αγαπημένη εφαρμογή των Instagrammer, A Design Kit. Η εφαρμογή είναι γεμάτη με αυτοκόλλητα, φόντα και ρεαλιστικά πινέλα που σας επιτρέπουν να σχεδιάζετε υφές ή χρώματα απευθείας στις φωτογραφίες σας. Ευτυχώς, είναι πλέον πιο εύκολο από ποτέ να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο στο Instagram – αρκεί να βγείτε έξω από την εφαρμογή του Instagram για λίγη επιπλέον βοήθεια!

Αν δεν είστε σίγουροι για το πώς αυτό θα φαίνεται στο feed σας, δοκιμάστε να επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας εκ των προτέρων (εκτός της εφαρμογής Instagram), ώστε να βεβαιωθείτε ότι όλα φαίνονται υπέροχα και ταιριάζουν μεταξύ τους πριν πατήσετε το “post”! Και αν θέλετε πραγματικά να τελειοποιήσετε το feed σας και την αισθητική του Instagram, χρησιμοποιώντας ένα οπτικό πρόγραμμα σχεδιασμού του Instagram όπως το Later μπορεί να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε την εμφάνιση του feed σας στο Instagram μετά την επεξεργασία των φωτογραφιών σας.

6 συμβουλές για τη δημιουργία Instagram Stories για fashion brands

Όταν πρόκειται για την προβολή της μάρκας σας στα Instagram Stories, υπάρχουν πάνω από 500 εκατομμύρια λογαριασμοί παγκοσμίως που πατάνε στα stories κάθε μέρα και το ένα τρίτο των πιο προβαλλόμενων stories είναι από επιχειρήσεις! Οπότε ξέρετε ότι θα αναδείξετε τα προϊόντα σας σε ένα αφοσιωμένο κοινό από την πρώτη στιγμή!

Με όλο και περισσότερους ανθρώπους να χρησιμοποιούν τα Instagram Stories, είναι σημαντικό να έχετε μια στρατηγική για τον διαμοιρασμό περιεχομένου, αν χρησιμοποιείτε τα Instagram Stories για επιχειρήσεις.

Αλλά αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα Instagram Stories για να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς και να αυξήσετε την εμβέλειά σας, θα χρειαστείτε ένα πλάνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο φέτος θα πρέπει να επενδύσετε το χρόνο σας στη δημιουργία μιας στρατηγικής για τα Instagram Stories.Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τη συμμετοχή σας στο Instagram. Αναπτύσσοντας μια στρατηγική περιεχομένου για τα Instagram Stories, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε ποτέ ξανά την ευκαιρία να συνδεθείτε με το κοινό σας!

Τι να δημοσιεύσετε στις ιστορίες σας στο Instagram

Όπως και με τις κανονικές αναρτήσεις, αν χρησιμοποιείτε το Instagram Stories για επιχειρήσεις, είναι καλό να δημοσιεύετε ένα μείγμα από διασκεδαστικό, ανάλαφρο περιεχόμενο και διαφημιστικό περιεχόμενο. Το σπουδαίο με τα Instagram Stories είναι ότι επειδή έχουν δημιουργήσει τόσα πολλά ωραία εργαλεία, μπορείτε πραγματικά να γίνετε όσο δημιουργικοί θέλετε. Επίσης, εμφανίζονται πολλές νέες εφαρμογές που κάνουν τον σχεδιασμό ιστοριών υψηλής ποιότητας πιο εύκολο από ποτέ.

Όταν δημιουργείτε τη στρατηγική σας για τα Instagram Stories, όλα όσα δημοσιεύετε θα πρέπει να επιστρέφουν στους στόχους του brand σας. Μόλις γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι μάρκετινγκ στο Instagram, μπορείτε να καθορίσετε καλύτερα τους τύπους περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε!Το ίδιο ισχύει και για το διαφημιστικό περιεχόμενο στα Instagram Stories. Είναι εύκολο να δημιουργήσετε διαφημιστικές ιστορίες που είναι επίσης διασκεδαστικές και ανάλαφρες. Υπάρχουν πάρα πολλοί δημιουργικοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα Instagram Stories για επιχειρήσεις.

Όταν πρόκειται για διαφημιστικό περιεχόμενο στα Instagram Stories, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να έχετε το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα:

Χρησιμοποιήστε συνδέσμους στις ιστορίες σας στο Instagram

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γεμίσετε την ιστορία σας με φωτογραφίες ενός και μόνο προϊόντος από κάθε γωνία, σε διαφορετικούς ανθρώπους ή σε διαφορετικά περιβάλλοντα και, στη συνέχεια, χτυπήστε τους οπαδούς σας με έναν κωδικό προσφοράς ή μια πρόσκληση για δράση στο τέλος!

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε GIF, αυτοκόλλητα ή άλλα σχέδια για να τραβήξετε την προσοχή των ακολούθων σας στον σύνδεσμο στην ιστορία σας!

Είναι αυτονόητο ότι η δυνατότητα να στέλνετε τους οπαδούς σας σε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού από τις ιστορίες σας είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Είτε πρόκειται για μια σελίδα προϊόντος είτε για μια νέα δημοσίευση στο ιστολόγιό σας, αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τις μάρκες μόδας να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις απευθείας από τις ιστορίες τους.

Μοιραστείτε δημοσκοπήσεις & Emoji Sliders στις ιστορίες σας στο Instagram 

Θέλατε ποτέ να κάνετε έρευνα στο κοινό σας στο Instagram σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τι του αρέσει, τι δεν του αρέσει και άλλα; Λοιπόν, τώρα μπορείτε να το κάνετε!

Είτε θέλετε να συλλέξετε σχόλια για τα προϊόντα σας, να συγκεντρώσετε ιδέες από το πλήθος, είτε απλά να διασκεδάσετε τους οπαδούς σας, τα αυτοκόλλητα δημοσκοπήσεων προσφέρουν έναν εντελώς νέο τρόπο για να ασχοληθείτε με το κοινό σας στο Instagram!

Κάντε ερωτήσεις στα Instagram Stories σας για τη μόδα

Σε αντίθεση με τα αυτοκόλλητα δημοσκοπήσεων και τα emoji sliders, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να “ψηφίσουν” σε ερωτήσεις που υποβάλλετε, όταν προσθέτετε ένα αυτοκόλλητο ερωτήσεων στο Instagram Story σας, άλλοι χρήστες υποβάλλουν ερωτήσεις για να απαντήσετε.

Το αυτοκόλλητο ερωτήσεων Instagram Stories είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε μια συζήτηση σχετικά με την επιχείρησή σας με τους followers σας! Οι followers σας θα εκτιμήσουν τις δωρεάν συμβουλές, ενώ παράλληλα θα σας δώσουν την ευκαιρία να αναδείξετε αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Είτε θέλετε να συλλέξετε σχόλια για τα προϊόντα σας είτε να συγκεντρώσετε ιδέες από το πλήθος, τα αυτοκόλλητα ερωτήσεων προσφέρουν έναν εντελώς νέο τρόπο για να συνεργαστείτε με το κοινό σας στο Instagram!

Χρησιμοποιήστε το αυτοκόλλητο αντίστροφης μέτρησης στις ιστορίες σας στο Instagram

Τώρα, όταν μοιράζεστε μια ιστορία για κάτι επερχόμενο (όπως μια πώληση στο κατάστημα, ένα λανσάρισμα προϊόντος ή μια εκδήλωση), μπορείτε να προσθέσετε ένα αυτοκόλλητο που μετρά αντίστροφα μέχρι μια ημερομηνία και ώρα που έχετε ορίσει.

Οι οπαδοί σας μπορούν στη συνέχεια να εγγραφούν στο γεγονός της αντίστροφης μέτρησης, το οποίο θα τους στείλει μια υπενθύμιση όταν λήξει ο χρόνος και ολοκληρωθεί η αντίστροφη μέτρηση!

Είτε θέλετε να προωθήσετε μια πώληση, μια εκδήλωση ή κάτι άλλο εντελώς, η δυνατότητα να μοιραστείτε μια αντίστροφη μέτρηση στις ιστορίες σας, για την οποία οι οπαδοί σας μπορούν να λαμβάνουν υπενθυμίσεις, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη δημιουργία καλύτερων αποτελεσμάτων.

Μοιραστείτε GIFs στις ιστορίες σας στο Instagram

Πριν λίγα χρόνια, το Instagram συνεργάστηκε με το GIPHY για να δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη με υψηλής ποιότητας GIFs στα Instagram Stories. Τώρα μπορείτε να προσθέσετε διασκεδαστικά, αυτοκόλλητα GIF σε οποιαδήποτε φωτογραφία ή βίντεο στην ιστορία σας!

Η προσθήκη GIF στα Instagram Stories είναι εύκολη – όταν πατάτε για να προσθέσετε ένα αυτοκόλλητο σε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο στα stories, θα δείτε τώρα μια νέα επιλογή GIF. Πατήστε την και θα βρείτε μια βιβλιοθήκη γεμάτη από εκατοντάδες χιλιάδες κινούμενα αυτοκόλλητα που υποστηρίζονται από το GIPHY. Πολλές μάρκες δημιουργούν ακόμη και τα δικά τους GIF για τα Instagram Stories και ενθαρρύνουν τους οπαδούς τους να τα χρησιμοποιούν στις αναρτήσεις τους.

Η χρήση αυτής της λειτουργίας με συνεπή τρόπο μπορεί να προσθέσει έναν τόνο προσωπικότητας στα Instagram Stories σας και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιστούς οπαδούς. Μπορείτε να λάβετε ένα βήμα προς βήμα σεμινάριο Instagram για το πώς να προσθέσετε GIFs στα Instagram Stories εδώ.

Μοιραστείτε δημοσιεύσεις IGTV και Instagram στις ιστορίες Instagram

Γνωρίζατε ότι μπορείτε να μοιραστείτε το IGTV και τις αναρτήσεις του Instagram και στα Stories; Οι δημοσιεύσεις ή τα βίντεο IGTV που μοιράζονται στα Instagram Stories θα εμφανίζουν το όνομα χρήστη επιτρέποντας στους χρήστες να το πατήσουν για να δουν την αρχική δημοσίευση.

Με όλο και περισσότερους χρήστες να στρέφουν την προσοχή τους στα Instagram Stories, οι χρήστες χρησιμοποιούν τις ιστορίες για να διασταυρώσουν τις αναρτήσεις τους και τα βίντεο IGTV. Τώρα, αντί να συμπεριλάβουν ένα στιγμιότυπο οθόνης από την τροφοδοσία τους στα stories, οι χρήστες μπορούν εύκολα να μοιραστούν την ανάρτηση με τη νέα λειτουργία επαναχρησιμοποίησης.

Χρήση των κυριότερων στιγμιότυπων των Instagram Stories για την προβολή του brand σας

Τα Instagram Stories Highlights είναι ένας φοβερός τρόπος για να μοιραστείτε σημαντικές πληροφορίες μπροστά και στο κέντρο του προφίλ σας. Δεδομένου ότι τα Instagram Stories Highlights βρίσκονται ακριβώς κάτω από το bio σας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ξεχωρίζουν και τραβούν την προσοχή των ακολούθων σας. Επιπλέον, βελτιστοποιώντας τα Instagram Stories Highlights σας, μπορείτε ακόμη και να κάνετε πωλήσεις απευθείας από το προφίλ σας από άτομα που δεν σας ακολουθούν καν!

Η ομαδοποίηση των Highlights των Instagram Stories σας σε κατηγορίες καθιστά εξαιρετικά εύκολο για το κοινό σας να παρακολουθήσει το περιεχόμενο των ιστοριών που το ενδιαφέρει.

Αντιμετωπίζοντας το προφίλ σας στο Instagram σαν μια σελίδα προορισμού για όλα τα πράγματα που σχετίζονται με τη μάρκα σας, μπορείτε να δημιουργήσετε Instagram Stories Highlights που μοιράζονται τις πιο σημαντικές πληροφορίες σας με το κοινό σας. Και επειδή οι επισημάνσεις σας παραμένουν επ’ αόριστον, μπορείτε να συνεχίσετε να αυξάνετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις με τις ιστορίες σας!

Πώς να χρησιμοποιήσετε το IGTV για τη μόδα

Το μάρκετινγκ βίντεο δεν είναι πλέον μόνο για εταιρείες με μεγάλους προϋπολογισμούς, καθώς εκτιμάται ότι το 81% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ το 2018. Και τα βίντεο στο Instagram δεν αποτελούν εξαίρεση!

“Οι αριθμοί προβολών για τα βίντεο που αναρτήθηκαν σε κορυφαίους λογαριασμούς εκδοτών μέσων παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 53% σε ετήσια βάση τον Μάιο, ξεπερνώντας το ποσοστό αύξησης 46% που παρατηρήθηκε για τις φωτογραφίες κατά το ίδιο χρονικό διάστημα”, αναφέρει το eMarketer.

Πέρα όμως από τους αυξανόμενους αριθμούς engagement, υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για να επενδύσετε σε βίντεο. Ο κυριότερος από αυτούς είναι ότι το βίντεο σας δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείτε σύνθετες, σε βάθος ιστορίες που δεν μπορούν να μεταφερθούν με μία μόνο εικόνα.

Είτε προσπαθείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα γύρω από μια εκστρατεία, να προωθήσετε τα προϊόντα σας, να εκπαιδεύσετε το κοινό σας ή κάτι άλλο εντελώς, τα βίντεο προσφέρουν πολύ περισσότερα περιθώρια αφήγησης ιστοριών από ό,τι οι φωτογραφίες.

Όταν αφιερώνετε χρόνο για να σκεφτείτε τι θα ήθελε να παρακολουθήσει το κοινό σας στο IGTV, είναι πολύ πιο πιθανό να το κάνετε να ασχοληθεί με το περιεχόμενό σας! Είναι σημαντικό να δημιουργείτε πάντα περιεχόμενο που έχει νόημα για το brand σας και θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας.

Instagram και μόδα: Η άνοδος του Influencer

Όταν πρόκειται για το Instagram και τη μόδα, κανείς δεν το κάνει όπως η Revolve. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια εντελώς νέα εμπειρία με τους A-list influencers της, καλλιεργώντας τον cool-girl τρόπο ζωής και προσκαλώντας το κοινό να ακολουθήσει την περιπέτεια.

Από τις παγκόσμιες αποδράσεις των influencers μέχρι τα ετήσια βραβεία REVOLVE, το Revolve αποδεικνύει συνεχώς τη δύναμη της επιρροής στην πλατφόρμα με μια πιστή κοινότητα 3M followers.

Ακολουθούν μερικές από τις πιο συνηθισμένες συνεργασίες μάρκετινγκ για μάρκες μόδας στο Instagram:

Συνεργασία με μεγάλους Influencers του Instagram (100K+ Followers)

Μια συνεργασία με έναν μεγάλο influencer μόδας συχνά συνοδεύεται από ένα μεγάλο τίμημα, αλλά η επένδυση μπορεί πραγματικά να αποδώσει!

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι διαφημιστές ξοδεύουν πάνω από 5 εκατομμύρια δολάρια (εξαιρουμένων των εξόδων παραγωγής) για μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων του Super Bowl για να φτάσουν σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια θεατές – οι οποίοι μπορεί να είναι ή να μην είναι το κοινό-στόχος της μάρκας – μια συνεργασία με influencer με εξειδικευμένο κοινό δεν μοιάζει με κακή επιχειρηματική ιδέα.

Μια σειρά αναρτήσεων στο Instagram από μια fashion blogger με 500.000 followers και cult-following θα μπορούσε να ξεπουλήσει μια ολόκληρη σειρά προϊόντων μέσα σε 24 ώρες.

Συνεργασία με micro-influencers (10K – 100K followers)

Το influencer marketing είναι έτοιμο να γίνει μια βασική στρατηγική για την προώθηση της επιχείρησης και των προϊόντων σας στο Instagram, με τους micro-influencers (αυτούς που έχουν λιγότερους από 100k followers) να αποδίδουν εξαιρετικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις το 2018.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της συνεργασίας με μικρο-influencers είναι ότι τείνουν να διατηρούν υψηλότερα επίπεδα δέσμευσης από τους κορυφαίους influencers. Σε μια πρόσφατη μελέτη μάρκετινγκ επιρροής, η Neoreach καταλήγει στο συμπέρασμα ότι “όσο μεγαλύτερος είναι ο influencer, τόσο χαμηλότερη είναι η απόδοση επένδυσης”.

Ναι, καλά διαβάσατε!

Αναφέρεται ότι οι influencers με 50.000 έως 250.000 followers αποδίδουν 30% καλύτερο ROI ανά δαπανηθέν δολάριο από τους macro-influencers και 20% καλύτερο από τους influencers με 1+ εκατομμύριο followers.

Συνεργασίες με influencer σε είδος

Ενώ τα μετρητά είναι η πιο επιθυμητή μορφή πληρωμής, οι καμπάνιες σε είδος μπορούν ακόμα να αποτελέσουν μια ουσιαστική ανταλλαγή. Συλλογικά αναφέρθηκε ότι “το 54% των influencers δηλώνουν ότι θα ήταν πιο πιθανό να δημοσιεύσουν σε είδος, ή σε αντάλλαγμα για δωρεάν προϊόν, αν είναι πραγματικοί θαυμαστές του προϊόντος ή της μάρκας”.

Πολλοί influencers με μικρότερο κοινό είναι ευτυχείς να κάνουν συνεργασίες σε είδος, ειδικά όταν είναι ήδη υποστηρικτές του brand.

Αν είστε μια μεγαλύτερη εταιρεία ή brand που απευθύνεται σε έναν fan που θέλει να μεγαλώσει, η ευκαιρία να αναδημοσιεύσετε τη φωτογραφία ενός influencer στο μεγαλύτερο κοινό σας μπορεί να είναι ακόμη και ένα πρόσθετο κίνητρο!

Brand ambassadors

Ο σύνδεσμος στο βιογραφικό σας είναι προνομιακή ακίνητη περιουσία και οι influencers συνεργάζονται με brands για να τον χρησιμοποιήσουν για μάρκετινγκ.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι influencers δημιουργούν ένα μοναδικό URL που προσφέρει στους followers τους μια ειδική έκπτωση. Μόλις οι οπαδοί κάνουν κλικ στον ιστότοπο και πραγματοποιήσουν μια αγορά, οι συνεργάτες θα λάβουν ένα ποσοστό της πώλησης!

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι influencers του Instagram θα συνεχίσουν να κυριαρχούν το 2022! Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η επιχείρησή σας μπορεί να επωφεληθεί από τους influencers του Instagram; Όπως γνωρίζετε, ο κλάδος της μόδας αλλάζει συνεχώς, οπότε είναι σημαντικό η επιχείρησή σας να είναι σε θέση να αξιολογεί γρήγορα πώς αποδίδει η στρατηγική σας.

Μετρώντας την απόδοση του λογαριασμού σας στο Instagram, θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε καλύτερα τις αλλαγές και να ενημερώνετε και να βελτιώνετε συνεχώς τη στρατηγική σας για μελλοντική επιτυχία!

Θυμηθείτε, η πραγματική κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αποδίδει το περιεχόμενό σας – παρακολουθώντας τις μετρήσεις του Instagram με την πάροδο του χρόνου – είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου που λειτουργεί για την επιχείρησή σας!

Το Instagram αλλάζει το παιχνίδι για τη βιομηχανία της μόδας – από τα ατελείωτα δημιουργικά εργαλεία, τις νέες λειτουργίες αγορών και την άμεση σύνδεση με τους καταναλωτές – η δημιουργία μιας καλά ολοκληρωμένης στρατηγικής είναι το κλειδί για την επιτυχία των επιχειρήσεών σας στην πλατφόρμα!

Διάβασε επίσης:

Related articles

Καραγενάνη: Τι είναι και ποια Οφέλη Έχει;

Η καραγενάνη είναι μια ουσία που χρησιμοποιείται ευρέως στη...

Roberto Cavalli: Έφυγε στα 83 του ο γνωστός Ιταλός σχεδιαστής

Ο Roberto Cavalli, ο εμβληματικός Ιταλός σχεδιαστής μόδας που...

Φορολογική Μεταχείριση των Βραχυχρόνιων Μισθώσεων Ακινήτων: Αναλυτικός Οδηγός από την KRS

Η βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων αποτελεί μία δραστηριότητα η οποία...