Πόσα χρήματα βγάζει ένας YouTuber (και πως μπορείς να πετύχεις στο YouTube)

Πόσα χρήματα βγάζει ένας YouTuber; Τα βίντεο που ανεβάζει κάποιος στο Youtube μπορούν να είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό χόμπι. Μπορούν να αποφέρουν χρήματα, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ιδιώτες. Φυσικά, ο καθένας μπορεί εύκολα να ανεβάσει ένα βίντεο στο YouTube. Όμως, λίγοι είναι εκείνοι οι οποίοι μπορούν να βγάλουν χρήματα από αυτό, ή ακόμη, σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις, να ζήσουν από αυτό.

Πρέπει να ανεβάζετε συνεχώς ποιοτικά βίντεο με περιεχόμενο που οι άνθρωποι βρίσκουν ενδιαφέρον, σχετικό και ελκυστικό. Πρέπει να προωθήσετε το βίντεο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον προσωπικό σας ιστότοπο, στο ιστολόγιό σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλους ιστότοπους με βίντεο. Πρέπει να δημιουργήσετε ένα logo για τον εαυτό σας, να επαληθεύσετε και να αυξήσετε τη βάση των συνδρομητών σας για να σας πάρουν στα σοβαρά. Θα πρέπει να σταθείτε τυχεροί αν θέλετε να έχετε ένα από τα βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube.

Συνολικά, δεν είναι εύκολο. Περισσότερες από 500 ώρες βίντεο ανεβαίνουν κάθε λεπτό στο YouTube, οπότε ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Αλλά μην αφήσετε αυτό να σας αποθαρρύνει. Όλοι ξεκινούν από τα χαμηλά, και ορισμένοι YouTubers έχουν ανέλθει με επιτυχία στο προσκήνιο – και στο να γίνουν εκατομμυριούχοι.

Με τους ανθρώπους να περνούν ένα συλλογικό δισεκατομμύριο ώρες την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube, το YouTube έχει αναδειχθεί στη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και στον τρίτο πιο επισκέψιμο ιστότοπο. Αυτό το γεγονός το καθιστά μια φανταστική πλατφόρμα για τους χρήστες του, αλλά και για τους διαφημιστές να προωθούν τα προϊόντα τους. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους οι YouTubers μπορούν να βγάλουν χρήματα, από διαφημίσεις μέχρι τη δημιουργία επώνυμων εμπορευμάτων. Ας εμβαθύνουμε στον καθένα και στο πόσο κερδίζουν οι YouTubers μέσω κάθε μεθόδου.

Πόσα κερδίζει ένας YouTuber;

Σε γενικές γραμμές, τα βίντεο τείνουν να είναι τα πιο προσοδοφόρα μεταξύ των μορφών διαφήμισης με τα μέσα ποσοστά CPM βίντεο να κυμαίνονται μεταξύ 5 και 30 δολαρίων για προβολές που προέρχονται από χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς και η Αυστραλία. Στο YouTube, ωστόσο, το ποσοστό αυτό εξαρτάται από διάφορους άλλους παράγοντες, όπως η μορφή της διαφήμισης, η γεωγραφική θέση και επίσης αν ο θεατής βλέπει τη διαφήμιση σε ένα ενσωματωμένο βίντεο ή απευθείας μέσω του YouTube.

Πώς να κερδίσετε χρήματα στο YouTube

Υπάρχουν ορισμένες θέσεις στο YouTube που καθιστούν εύκολη την απόκτηση συνδρομητών και, συνεπώς, τελικά την απόκτηση χρημάτων. Εάν εισέρχεστε στη σφαίρα του YouTube και αναρωτιέστε πώς να δημιουργήσετε ένα κανάλι YouTube που να έχει προβολές, συνιστάται ιδιαίτερα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να καλύψετε περιεχόμενο που ζει σε μία από αυτές τις επιτυχημένες θέσεις.

  • Gaming
  • Lifehacks
  • Gossip διασημοτήτων
  • Νέα
  • Κριτικές τροφίμων και κόλπα κουζίνας
  • Ξετύλιγμα και άνοιγμα προϊόντων (τα παιδιά που κάνουν κριτικές προϊόντων)
  • How to use
  • Δραστηριότητες με ζώα (τα ξεκαρδιστικά περίεργα πράγματα που κάνουν τα κατοικίδιά σας)
  • Πλάκες

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε το βίντεο σας, βεβαιωθείτε πάντα ότι έχετε ερευνήσει λέξεις-κλειδιά ειδικά για το YouTube με ένα εργαλείο επέκτασης του YouTube chrome για να πετύχετε αυτές τις μετρήσεις SEO βίντεο. Αν σκέφτεστε σοβαρά να μπείτε στο YouTube για να βγάλετε χρήματα, εδώ είναι οι διαφορετικές διαδρομές που μπορείτε να ακολουθήσετε.

Πρόγραμμα συνεργατών του YouTube

Το πρώτο βήμα που μπορεί να κάνει ένας YouTuber προς την κατεύθυνση της κερδοφορίας των βίντεό του είναι να ενταχθεί στο Πρόγραμμα Συνεργατών του YouTube. Αυτό επιτρέπει στους YouTubers να πληρώνονται μέσω των προβολών και μέσω διαφημίσεων που προβάλλονται στη σελίδα τους.

Υπάρχουν προσόντα που πρέπει να πληροίτε για να εγκριθείτε από το Πρόγραμμα Συνεργατών του YouTube. Τον Ιανουάριο του 2018, το YouTube ανακοίνωσε ότι το κανάλι σας πρέπει να έχει φτάσει τις 4.000 ώρες παρακολούθησης τους τελευταίους 12 μήνες και 1.000 συνδρομητές. Αυτό ισχύει μόνο για να είστε επιλέξιμοι για το πρόγραμμα. Στη συνέχεια, το YouTube θα σας ενημερώσει αν έχετε εγκριθεί μετά από μια διαδικασία εξέτασης.

Μόλις εγκριθεί, μπορείτε να αρχίσετε να βγάζετε χρήματα.

Τα χρήματα κερδίζονται μέσω διαφημίσεων. Υπάρχουν δύο τύποι: CPM (κόστος ανά χίλιες προβολές) και CPC (κόστος ανά κλικ).

Εάν η διαφήμιση είναι CPM, αυτό σημαίνει ότι ο θεατής του βίντεο σας στο YouTube πρέπει να παρακολουθήσει τη διαφήμιση για περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα (ή εάν πρόκειται για σύντομο βίντεο, για τουλάχιστον το μισό της διαφήμισης). Εάν πρόκειται για διαφήμιση CPC, τότε πληρώνεστε με βάση το πόσοι θεατές κάνουν κλικ στις διαφημίσεις που περιβάλλουν το βίντεό σας. Ανά προβολή, οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν κατά μέσο όρο $,18. Αν το κανάλι σας λάβει 1.000 προβολές, αξίζει $18. Η Google κρατάει το 45% των κερδών, οπότε ένας YouTuber θα κερδίσει (κατά μέσο όρο) $9,90 ανά 1.000 προβολές.

Καθώς αρχίζετε να βγάζετε χρήματα, δημιουργείτε έναν λογαριασμό μέσω του AdSense, ώστε οι διαφημιζόμενοι να μπορούν να σας πληρώνουν ανάλογα με τις προβολές ή τα κλικ. Μπορείτε να τραβήξετε άμεσα τα κέρδη σας μόνο όταν ο λογαριασμός σας στο AdSense φτάσει πάνω από 100 δολάρια.

Αυτό το πρώτο ευρώ ή δολάριο που θα βγάλετε θα είναι το πιο δύσκολο. Αλλά καθώς θα δημοσιεύετε πιο ποιοτικό περιεχόμενο και θα συγκεντρώνετε συνδρομητές, θα έχετε περισσότερους ανθρώπους να παρακολουθούν το περιεχόμενό σας. Περισσότεροι άνθρωποι που παρακολουθούν σημαίνει περισσότερες πιθανότητες οι άνθρωποι να παρακολουθήσουν τις διαφημίσεις ή να κάνουν κλικ σε αυτές.

Affiliate marketing στο YouTube

Το affiliate marketing είναι μια συμφωνία μάρκετινγκ κατά την οποία ένας διαδικτυακός έμπορος λιανικής πώλησης πληρώνει προμήθεια στους YouTubers για την επισκεψιμότητα ή τις πωλήσεις που δημιουργούνται από τις παραπομπές των YouTubers.

Αυτό μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές, αλλά συνήθως εμπίπτει σε αυτές τις τρεις κατηγορίες:

  • Ένα βίντεο με την παρουσίαση του προϊόντος που προσπαθείτε να πουλήσετε.
  • Ένα βίντεο στο οποίο προτείνετε το προϊόν ή την υπηρεσία
  • Ένα βίντεο που αξιολογεί το προϊόν

Είμαι σίγουρος ότι όλοι τα έχετε δει αυτά στο παρελθόν. Στη συνέχεια, υπάρχει ένας σύνδεσμος (ή περισσότεροι) στην περιγραφή του βίντεο που οδηγεί απευθείας στο προϊόν που προσπαθείτε να πουλήσετε.

Οι διαφημιστές πληρώνουν τους YouTubers με βάση το CTR (ποσοστό κλικ, ή πόσοι άνθρωποι κάνουν κλικ στο σύνδεσμο που συμπεριλάβατε), το ποσοστό συνομιλίας (πόσοι άνθρωποι αγοράζουν πραγματικά το προϊόν μέσω του συνδέσμου σας) και στη συνέχεια την προμήθεια για το ίδιο το προϊόν.

Χορηγίες στο YouTube

Το ιερό δισκοπότηρο για τους YouTubers, οι χορηγίες είναι όταν τα έχεις καταφέρει. Μια μάρκα συνήθως δεν θέλει να ρισκάρει να επενδύσει σε έναν YouTuber αν δεν έχει αποδειχθεί επιτυχημένος και αξιόπιστος, με ένα σημαντικό κοινό.

Πώς μοιάζει μια χορηγία; Μπορεί να είναι ότι το brand πληρώνει τον YouTuber για να δημιουργήσει ένα εφάπαξ βίντεο ειδικά για την κυκλοφορία ενός προϊόντος, μια εκδήλωση της εταιρείας, τα εγκαίνια ενός ιστότοπου ή κάτι παρόμοιο. Ή, το brand είναι χορηγός ολόκληρου του καναλιού YouTube και τότε ο YouTuber πρέπει να συστήνει το προϊόν σε κάθε βίντεο.

Οι YouTubers χρεώνουν τα brands από 10 έως 50 δολάρια ανά 1.000 προβολές, ανάλογα με το εκτιμώμενο ποσό των συνολικών προβολών για το βίντεο που εκκρεμεί. Εάν το βίντεο φτάσει τις 1 εκατομμύριο προβολές, τότε ο YouTuber κερδίζει από 10.000 έως 50.000 δολάρια.

Επόμενα βήματα για εσάς (YouTubers)

Ακούγονται όλα αυτά τρομακτικά; Σίγουρα. Αλλά τίποτα που αξίζει να γίνει δεν είναι εύκολο. Αν θέλετε να αναδείξετε το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας στο YouTube ή να γίνετε εσείς οι ίδιοι μια αίσθηση στο YouTube, τότε βάλτε προσπάθεια, χρόνο και δουλειά. Βρείτε κάτι που αγαπάτε και δημιουργήστε βίντεο σχετικά με αυτό. Να είστε ο εαυτός σας. Μοιραστείτε ιστορίες για το πώς η εταιρεία σας έχει αλλάξει ζωές. Οι πιθανότητες είναι ότι υπάρχουν άλλοι άνθρωποι εκεί έξω που θα συνδεθούν με αυτά που έχετε να πείτε.

Διάβασε επίσης:

Related articles

Καραγενάνη: Τι είναι και ποια Οφέλη Έχει;

Η καραγενάνη είναι μια ουσία που χρησιμοποιείται ευρέως στη...

Roberto Cavalli: Έφυγε στα 83 του ο γνωστός Ιταλός σχεδιαστής

Ο Roberto Cavalli, ο εμβληματικός Ιταλός σχεδιαστής μόδας που...

Φορολογική Μεταχείριση των Βραχυχρόνιων Μισθώσεων Ακινήτων: Αναλυτικός Οδηγός από την KRS

Η βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων αποτελεί μία δραστηριότητα η οποία...