Παρασκευή, 19 Αυγούστου, 2022

5 wellbeing tips για τεχνίτριες νυχιών

Νύχια, πολλές ώρες δουλειάς και wellbeing. Πώς πετυχαίνεις την ισορροπία μεταξύ τους; Και γιατί είναι σημαντικό να φροντίζεις τον εαυτό σου στη δουλειά; Διάβασε τα παρακάτω tips για να μάθεις περισσότερα.

Το κομμάτι του wellbeing μας έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό. Κι όχι άδικα, μιας και ο ρόλος του επηρεάζει σε  μεγάλο βαθμό  τον τρόπο που κάνουμε τις διάφορες δραστηριότητες στην καθημερινότητά μας. Αυτό σημαίνει ότι τόσο η παραγωγικότητά μας όσο και η απόδοσή μας στον τομέα της δουλειάς συνδέονται κι αυτά με το wellbeing μας ή αλλιώς την ευεξία μας. Όταν δε φροντίζουμε τον εαυτό μας, καταλήγουμε να φέρνουμε τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλουμε.

Ένα θέμα λοιπόν, το οποίο δεν αναφέρουμε τόσο συχνά στη συγκεκριμένη δουλειά και ίσως θα έπρεπε είναι αυτό της φροντίδας του ίδιου μας του εαυτού προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της. Έτσι, με βάση και τη δική μου εμπειρία, συγκέντρωσα και σου παρουσιάζω 5 wellbeing tips που θα σου δώσουν το energy boost που χρειάζεσαι, ειδικότερα τις μέρες που το έχεις περισσότερο ανάγκη.

Wellbeing και οργάνωση – Κράτα ημερολόγιο

Planner, σημειωματάριο, ημερολόγιο ή αλλιώς το ευαγγέλιο των φαν της οργάνωσης. Ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για να καταγράφεις τις υποχρεώσεις σου, τα ραντεβού σου καθώς και άλλες δραστηριότητες μέσα στη μέρα σου, το οποίο σε βοηθάει να είσαι πιο αποδοτική και συγκεντρωμένη έχοντας  μια πιο καθαρή εικόνα της καθημερινότητάς σου. Μπορείς ακόμα να σημειώνεις του στόχους σου, reminders και daily affirmations για να σου φτιάχνουν τη διάθεση όταν νιώθεις πεσμένη. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να διαλέξεις, επομένως βρες το αγαπημένο σου planner και ξεκίνα την καταγραφή!

Wellbeing και διατροφή – Τι να προσέξεις

Ένα αρκετά συχνό λάθος που κάνουμε είναι να παραλείπουμε γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρας, ειδικά όταν βρισκόμαστε στη δουλειά πολλές ώρες. Δεν είναι λίγες οι φορές μάλιστα που για να καλύψουμε το αίσθημα της πείνας, προτιμούμε γρήγορες λύσεις οι οποίες δεν ικανοποιούν πάντα αυτό το αίσθημα και μακροπρόθεσμα μπορεί να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας. Για να αποφύγεις τέτοιου είδους γρήγορες λύσεις, μπορείς να προετοιμάζεις τα γεύματά σου από την προηγούμενη μέρα για να τα παίρνεις μαζί σου στη δουλειά. Είναι πολύ σημαντικό να φροντίζουμε για μια πιο ενσυνείδητη διατροφή, η οποία παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας για να νιώθει καλά.

Εξίσου σημαντική είναι και η ενυδάτωσή μας. Γι’ αυτό, εκτός από το αγαπημένο σου ρόφημα, μπορείς να έχεις δίπλα σου ένα μπουκάλι με νερό για να θυμάσαι να πίνεις όποτε νιώθεις ότι διψάς. Η κατανάλωση του νερού έχει πολλά οφέλη για το σώμα μας και δε θα πρέπει να την αμελούμε.

Προγραμμάτισε μικρά διαλείμματα μέσα στη μέρα

Κάτι που θα βοηθούσε πολύ όχι μόνο για να μη παραλείπεις τα γεύματά σου αλλά και για να έχεις λίγο χρόνο να ξεκουραστείς και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου είναι να προγραμματίζεις μικρά διαλείμματα μέσα στη μέρα σου. Είτε αυτό είναι μια δεκάλεπτη βόλτα για να αλλάξεις λίγο παραστάσεις είτε είναι ο χρόνος που θα αφιερώσεις για να φας το γεύμα σου και να μιλήσεις με κάποιο αγαπημένο σου πρόσωπο είτε είναι να σηκωθείς από την καρέκλα σου απλά για να τεντωθείς. Ό,τι κι αν είναι αυτό που σε κάνει χαρούμενη, μπορείς να το εντάξεις στη μέρα σου προγραμματίζοντας μικρά διαλείμματα.

Wellbeing και movements – Βρες την κίνηση που σε εκφράζει περισσότερο

Ένα από τα χαρακτηριστικά της δουλειάς είναι ότι απαιτεί να κάθεσαι για πολλές ώρες στο ίδιο σημείο. Αυτό μπορεί συχνά να σου προκαλεί πόνους σε διάφορα σημεία του σώματος όπως το κεφάλι, ο αυχένας, η μέση ή και τα γόνατα, τα οποία οφείλονται σε κακή στάση.

Η λύση σε αυτό είναι να βρεις το είδος γυμναστικής και κίνησης που σου ταιριάζει και να το βάλεις στο πρόγραμμά σου. Δε χρειάζεται να είσαι οπωσδήποτε φαν του γυμναστηρίου. Το περπάτημα και η γιόγκα είναι δύο πολύ καλοί τρόποι για να ανακουφίσεις το σώμα σου αλλά και το μυαλό σου μετά από μια έντονη μέρα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mary Ochsner | Yoga (@maryochsner)

Go offline – Αφιέρωσε λίγο χρόνο μακριά από οθόνες

Τέλος, αφιέρωσε λίγο χρόνο μακριά από ηλεκτρονικές συσκευές. Ένα φαινόμενο κάπως χαοτικό που έγινε ακόμα πιο έντονο, ειδικά μέσα στην καραντίνα ήταν οι πολλές ώρες μπροστά σε μια οθόνη. Ίσως να σου ακούγεται δύσκολο, μιας και η δουλειά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επαφή με κάποια οθόνη ή αρκετό χρόνο στα social media όμως υπάρχει τρόπος. Ο χρόνος μακριά από κάποια οθόνη δίνει χώρο σε άλλα σημαντικά πράγματα που μας κάνουν χαρούμενους και αποδοτικούς στην καθημερινότητά μας. Ένα από τα καλά της τεχνολογίας είναι ότι μας επιτρέπει να ελέγχουμε το χρόνο που αφιερώνουμε σε αυτή και γιατί λοιπόν να μην αξιοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Darling Media (@darling)


Διάβασε επίσης:

Other Articles